Bendravimas – pagrindinis pedagogų „darbo įrankis“.

Lapkričio 14 dienos popietę į interaktyvią klasę susirinko mokyklos klasių vadovai. Matematikos mokytoja R. Chmeliauskienė pasidalino savo įspūdžiais iš „Bendrojo ugdymo mokytojų bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijų tobulinimo“ mokymų. Pedagogams bendravimas yra tarsi „darbo įrankis“, kurį naudodami jie daro poveikį auklėtiniams, įgyja jų pasitikėjimą.

Užsiėmimas prasidėjo žaidimu, skirtu smegenų veiklai suaktyvinti. Vėliau kalbėjome apie bendravimo ypatumus, konfliktų priežastis ir jų sprendimo būdus. Užsiėmimo pabaigoje žaidėme smagų vaidmenų žaidimą „Stereotipai“.

Taigi, kad mokytojas galėtų įgyvendinti jam deklaruojamus lūkesčius, turi giliai pažinti pats save, suprasti savo asmenybinius poreikius tiek ugdymo procese, tiek bendravimo su ugdymo dalyviais (mokiniais, jų tėvais, kolegomis) procese.

                                                       Matematikos mokytoja Rasuolė Chmeliauskienė